Monthly Archives: November 2014

Πορεία αλληλεγγύης στους απεργούς πείνας Ρωμανό & Μιχαηλίδη

Σήμερα -29/11/2014-, στις 13:10, πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη πορεία στο κέντρο της Καβάλας, από 35 αντιφασίστες ως ένδειξη αλληλεγγύης στους αναρχικούς συντρόφους, Ν.Ρωμανό και Γ.Μιχαηλίδη. Παράλληλα 10 χρυσαυγίτες μοίραζαν το εμετικό υλικό τους στο παζάρι. Αυτόματα η πορεία κατευθύνθηκε προς το μέρος τους και οι μπάτσοι τους φυγάδευσαν και τους πήγαν σφαίρα στα γραφεία τους. Η πορεία πέρασε κάτω από τα γραφεία φωνάζοντας συνθήματα για τους απεργούς πείνας καθώς επίσης και αντιφασιστικά. Κινητοποιήθηκαν όλες οι αστυνομικές δυνάμεις της πόλης για να τους προστατέψουν.

ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΟΝΟΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

1 3 4 5

Πορεία αλληλεγγύης στους απεργούς πείνας Ρωμανό & Μιχαηλίδη

Παρέμβαση αλληλεγγύης υπέρ των απεργών πείνας Ν. Ρωμανού, Η. Κωστάρη & Γ. Μιχαηλίδη

Σήμερα  -21/11- το πρωί πραγματοποιήθηκε  σε 3 ραδιοφωνικούς σταθμούς της Καβάλας παρέμβαση ως ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης στους αγωνιζόμενους απεργούς πείνας, Ν. Ρωμανό, Η. Κωστάρη και Γ. Μιχαηλίδη. Κατά τη διάρκεια των παρεμβάσεων διαβάστηκε το κείμενο του συντρόφου Ν. Ρωμανού “Ασφυξία για μια ανάσα ελευθερίας”.

Δύναμη σε όσους αγωνίζονται! Κανένας σύντροφος μόνος στα χέρια του κράτους!

Ασφυξία για μια ανάσα ελευθερίας.


Την περασμένη άνοιξη έδωσα πανελλήνιες εξετάσεις μέσα από τη φυλακή και πέρασα σε μια πανεπιστημιακή σχολή στην Αθήνα. Με βάση τους δικούς τους νόμους, λοιπόν, από τον Σεπτέμβρη δικαιούμαι να αρχίσω να παίρνω εκπαιδευτικές άδειες από τη φυλακή για να παρακολουθώ το πρόγραμμα της σχολής.

Όπως είναι λογικό, οι αιτήσεις που έχω κάνει έχουν καταλήξει στα αζήτητα, γεγονός που με οδηγεί να διεκδικήσω αυτό το αίτημα με οδόφραγμα το σώμα μου.

Σε αυτό το σημείο είναι απαραίτητο να ξεκαθαρίσω το πολιτικό μου σκεπτικό ώστε να μπει ένα πλαίσιο γύρω από την επιλογή που πραγματοποιώ.

Οι νόμοι, εκτός από εργαλεία ελέγχου και καταστολής, αποτελούν ταυτόχρονα και μια διατήρηση ισορροπιών ή αλλιώς αυτό που επιγραμματικά ονομάζουμε κοινωνικά συμβόλαια, αντανακλούν κοινωνικοπολιτικούς συσχετισμούς και διαμορφώνουν τμηματικά ορισμένες θέσεις διεξαγωγής του κοινωνικού πολέμου.

Γι’ αυτό και η επιλογή που κάνω θέλω να είναι όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρη: δεν υπερασπίζομαι τη νομιμότητά τους· αντίθετα, απευθύνω έναν πολιτικό εκβιασμό ώστε να κερδίσω ανάσες ελευθερίας από την ισοπεδωτική συνθήκη του εγκλεισμού.

Σε αυτό το σημείο ανοίγει ένα ζήτημα που αφορά τις διεκδικήσεις μας σε καθεστώς αιχμαλωσίας. Είναι δεδομένο πως αντιφάσεις πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν σε τέτοιες συνθήκες. Εμείς, για παράδειγμα, συμμετείχαμε στη μαζική απεργία πείνας των κρατουμένων ενάντια στο νέο νομοσχέδιο ενώ είμαστε φανατικοί εχθροί όλων των νόμων· αντίστοιχα πολλοί σύντροφοι έχουν διαπραγματευτεί με οδόφραγμα το σώμα τους τους όρους του εγκλεισμού τους («παράνομες» προφυλακίσεις, άρνηση σωματικού ελέγχου, παραμονή σε μία φυλακή), και πολύ καλά έκαναν.

Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι, από τη συνθήκη που βρισκόμαστε, πολλές φορές είμαστε αναγκασμένοι να μπούμε σε ένα στρατηγικό πόλεμο θέσεων που είναι αναγκαίο κακό εδώ που βρισκόμαστε.

Με αυτή μου την επιλογή, τα πολιτικά χαρακτηριστικά της οποίας συγκεκριμενοποιούνται στον ίδιο τον τίτλο του κειμένου, δίνεται η δυνατότητα να ανοίξει ένα μέτωπο αγώνα σε μια χρονική συγκυρία ιδιαίτερα κρίσιμη για όλους μας.

«Ακριβώς, η ποίηση είναι η τέχνη του ατόφιου. Είναι αυτή που παραμένει ανυπότακτη, όταν η τάξη του διαφανούς έχει υποτάξει όλα τα άλλα είδη του λόγου. Όταν οι λέξεις έχουν προσεκτικά απολυμανθεί και στολιστεί σα μαρκησίες της αυλής, αφού θα καταλήξουν στο κρεβάτι του πρίγκιπα, όσο κι αν αυτό τις τρομάζει, και θα παραστήσουν τις σεμνές, θα υποκριθούν ότι έχουν αρετές που έχουν χάσει από καιρό στο βούρκο του συμβιβασμού και της εκπόρνευσης. Η ποίηση ή είναι ασυμβίβαστη ή δεν είναι τίποτα». (Ζαν-Μαρκ Ρουγιάν)

Συντρόφισσες και σύντροφοι, εδώ και καιρό μας εγκλωβίζουν. Από τα αστυνομικά μπλόκα και τα αντιτρομοκρατικά πογκρόμ, στα συμβούλια των οικονομολόγων που εξοντώνουν όσους δε χωράνε στις στατιστικές τους. Από τους έλληνες βιομηχάνους που αντιστέκονται στην επέλαση των πολυεθνικών κολοσσών στηρίζοντας τον όψιμο σοσιαλισμό του ΣΥΡΙΖΑ, στο καθεστώς έκτακτης ανάγκης, με πολιτικούς που προβάρουν το κοστούμι του υπερ-πατριώτη πάντα δουλικού για το καλό του τόπου, από τους μπάτσους και το στρατό που εξοπλίζονται με όπλα τελευταίας τεχνολογίας για την καταστολή εξεγέρσεων, στις φυλακές υψίστης ασφαλείας.

Ας πούμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους: αν κάτι εκμεταλλεύεται το κράτος, αυτό δεν είναι άλλο από την αδράνεια που πλέον έχει μονιμοποιηθεί ως μια φυσιολογική συνθήκη.

Σε λίγο θα είναι πια αργά, και η εξουσία με το μαγικό ραβδί της θα δίνει έλεος μόνο σε όσους γονατίζουν υποτακτικά μπροστά στην παντοδυναμία της.

Το σύστημα οραματίζεται ένα μέλλον όπου οι επαναστάτες θα θάβονται ζωντανοί σε «καταστήματα κράτησης εντατικού σωφρονισμού», μέσα στα οποία θα επιχειρείται η σωματική, ψυχική και ηθική καταστροφή τους.

Ένα πρωτότυπο μουσείο ανθρώπινης φρίκης όπου τα ζωντανά εκθέματα θα έχουν κρεμασμένη πάνω τους την ταμπέλα «παραδείγματα προς αποφυγή», ανθρώπινα πειραματόζωα πάνω στα οποία θα δοκιμαστούν όλες οι σαδιστικές προθέσεις της εξουσίας.

Ο καθένας απαντάει στα διλήμματα και κάνει τις επιλογές του. Ή θεατές σε απομονωμένες πολυθρόνες μιας ευνουχισμένης ζωής ή δράστες των γεγονότων που διαμορφώνουν την εξέλιξη της ιστορίας.

Εκείνο το βράδυ με το βλέμμα καρφωμένο στον ορίζοντα είδαμε πολλά αστέρια να πέφτουν διαγράφοντας τις δικές τους χαοτικές διαδρομές. Κι εμείς μετρούσαμε και ξαναμετρούσαμε, κάναμε ευχές, υπολογίζαμε τις πιθανότητες. Το ξέραμε ότι η επιθυμία μας για μια ελεύθερη ζωή έπρεπε να περάσει πάνω από όλα όσα μας καταπιέζουν, μας δολοφονούν, μας καταστρέφουν, γι’ αυτό βουτήξαμε στο κενό, όπως ακριβώς τα αστέρια που βλέπαμε να πέφτουν.

Από τότε άπειρα αστέρια πέσαν, μπορεί να ήρθε η ώρα να πέσει και το δικό μας, ποιος ξέρει; Αν είχαμε έτοιμες τις απαντήσεις δε θα γινόμασταν αυτό που είμαστε αλλά ιδιοτελή καθάρματα που θα διδάσκαμε στους ανθρώπους τρόπους να γίνουν τρωκτικά που τρώγονται μεταξύ τους όπως κάνουν σήμερα.

Τουλάχιστον εμείς παραμένουμε ακόμα απόλυτοι και πεισματάρηδες όπως οι άνθρωποι της πάστας μας. Και όσοι από εμάς με έναν πόνο έκλεισαν τα μάτια τους και ταξίδεψαν μακριά, παραμένουν με το βλέμμα κολλημένο σε εκείνον το βραδινό ουρανό που κοιτάζαμε και εμείς. Και μας βλέπουν να πέφτουμε, αστέρια όμορφα και λαμπερά. Τώρα ήρθε η σειρά μας. Τώρα πέφτουμε χωρίς δισταγμό.

Από τη Δευτέρα 10/11 ξεκινάω απεργία πείνας χωρίς να κάνω βήμα πίσω, με την αναρχία πάντα στην καρδιά μου.

Υπεύθυνο για κάθε μέρα απεργίας πείνας, και ό,τι συμβεί από εδώ και μπρος, είναι το συμβούλιο της φυλακής που αποτελείται από τον εισαγγελέα Νικόλαο Ποιμενίδη, τη διευθύντρια Χαραλαμπία Κουτσομιχάλη, καθώς και την κοινωνική λειτουργό.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ

ΥΓ. Προς όλους τους «αγωνιστές» των σαλονιών, τους επαγγελματίες ανθρωπιστές, τις «ευαίσθητες» προσωπικότητες της διανόησης και του πνεύματος: προκαταβολικά στα τσακίδια.

Νίκος Ρωμανός
Δικαστική Φυλακή Κορυδαλλού,

https://anarxikoikavalas.squat.gr/?p=2842

 

Κάτω Τα Χέρια Από Τα Αδέσποτα Vol. 2 – ΣΥΝέλευση Ενάντια στις ΦΟλες

10750495_1564383293790640_7551136958784128502_o  10710362_1564383707123932_2568706545059796841_o

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ vol. 2

Τον τελευταίο χρόνο η ΣΥΝέλευση Ενάντια στις ΦΟλες διοργανώνει εκδηλώσεις και δράσεις ενάντια στην κακοποίηση των ζώων συντροφιάς. Πριν από λίγο καιρό γίναμε μάρτυρες κακοποίησης αδέσποτων ζώων της πόλης όταν με εντολή της νέας δημάρχου, Δ. Τσανάκα, και της αντιδημάρχου Κ. Πρασσά ο δήμος καβάλας προσπάθησε να “καθαρίσει” την πόλη από αυτά με προορισμό ένα μακρινό βουνό, το φυσικό τους περιβάλλον, όπως το αποκάλεσαν. Με πνίχτες και μπόγιες επιτέθηκαν στα αδέσποτα της πόλης. Οι φιλόζωοι της πόλης αντέδρασαν, ανακοινώθηκε πορεία διαμαρτυρίας, ακολούθησε η πανελλήνια κατακραυγή της νέας δημάρχου και τελικά φάνηκε να υπαναχωρεί ανακοινώνοντας συνεργασία με τα φιλοζωικά σωματεία – το ένα ήταν υπό συσταση εκείνη την περίοδο- και υποσχόμενη ότι θα σταματήσουν οι περισυλλογές. Εκεί λοιπόν που τη μια μέρα ήθελε να στείλει στην εξορία τα αδέσποτα, την άλλη μέρα ήθελε να τα σώσει, μοιράζοντας αρμοδιότητες της πλάκας στα φιλοζωικά σωματεία για να τους κλείσει το στόμα. Σε μια τόσο δύσκολη οικονομικά χρονική συγκυρία με τα οικονομικά σκάνδαλα και τα ελλείμματα να μεγαλώνουν, θα πρέπει να είναι κανείς αφελής για να πιστέψει ότι ξαφνικά η δήμαρχος θέλει να σώσει τα αδέσποτα. Η κακοποίηση των αδέσποτων ζώων και η έλλειψη φροντίδας τους είναι μια όψη της σύγχρονης βαρβαρότητας αυτής της κοινωνίας. Αυτή η βαρβαρότητα όμως δεν είναι αποκομμένη από την υπόλοιπη κοινωνική κατάσταση και δεν πρόκειται να αλλάξει με μερικές εξαγγελίες. Τελικά και μετά την ακύρωση της πορείας διαμαρτυρίας από τα φιλοζωικά σωματεία, εκπρόσωποι του δήμου και των φιλοζωικών έβγαιναν φωτογραφίες με αγκαλίτσες και φιλάκια.

Με αυτή την απόφασή τους απέτρεψαν μια ηχηρή και μαζική παρουσία στο δρόμο των φιλόζωων της πόλης, που θα μπορούσε να αποτελέσει την πιο αποτελεσματική ασπίδα προστασίας για τους αδέσποτους φίλους μας.

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι στο κείμενο που μοιράζαμε για εκείνα τα γεγονότα και από ό,τι φαίνεται η συμφωνία και οι υποσχέσεις δεν κράτησαν για πολύ. Περίπου δυο εβδομάδες αφού φιλοζωικό σωματείο και δημοτικές αρχές έδωσαν τα χέρια, οι “περισυλλογές” συνεχίζονται, αυτή τη φορά με αφορμή καταγγελίες -που δεν ξέρουμε αν είναι πραγματικές ή όχι γιατί δεν έχουν δημοσιευθεί πουθενά ονόματα ή περιστατικά- για επιθετική συμπεριφορά κάποιων αδέσποτων. Ξαφνικά τα αδέσποτα της πόλης γίνανε επιθετικά και επικίνδυνα. Ας πούμε για ακόμη μια φορά πως ο άνθρωπος είναι αυτός που καταστρέφει το περιβάλλον, αυτός είναι ο επικίνδυνος προς τα ζώα και όχι τα ζώα προς αυτόν. Ο άνθρωπος κοινωνικοποίησε τα ζώα και κατ’ουσίαν δημιούργησε τα ζώα συντροφιάς και γιαυτό οφείλει να τα προστατεύει και να τα φροντίζει. Το φυσικό περιβάλλον των ζώων συντροφιάς είναι κοντά στον άνθρωπο και όχι σε κάποιο μακρινό βουνό, τα αδέσποτα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της πόλης και για τις επιθετικές συμπεριφορές κάποιων ζώων ευθύνεται ο άνθρωπος με την λάθος προσέγγιση και συμπεριφορά του.

Εάν υπάρχει όντως επιθετική συμπεριφορά μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσα από την αμοιβαία εκπαίδευση τόσο των ζώων όσο και των ανθρώπων που τα περιβάλλουν. Όταν οι άνθρωποι μάθουν πώς να συμπεριφέρονται στα ζώα, τότε η συμβίωση θα είναι αρμονική.
Αλλά υπάρχει κι άλλο ένα θέμα…

Τα ζώα που περισυλλέγονται καταλήγουν στο κυνοκομείο που είναι -σύμφωνα με δημοσιεύματα- ήδη γεμάτο; Πού χωράνε όλα αυτά τα ζώα;
Δεν είναι λοιπόν παράξενο που παρά την πληρότητα του κυνοκομείου πηγαίνουν και άλλα ζώα εκεί;
Μήπως κάποια ζώα θανατώνονται για να κάνουν χώρο για κάποια άλλα;
Υπάρχει έλεγχος για την κατάσταση στο κυνοκομείο;

Ανακοινώθηκε από μέλος φιλοζωικού σωματείου της πόλης πως ελευθερώθηκαν 17 ζώα. Το πού άγνωστο, όπως ανέφερε και ο ίδιος επαναλαμβάνοντας τα λόγια της αντιδημάρχου “στο φυσικό τους περιβάλλον”. Δεν θα μας κάνει καθόλου εντύπωση αν γίνουμε μάρτυρες μαζικών εκκαθαρίσεων αδέσποτων -όπως έχει ξανασυμβεί- με την μέθοδο της φόλας.

Το φιλοζωικό σωματείο με την συνεργασία του με τον δήμο έβαλε την υπογραφή του στην καταδίκη των αδέσποτων της πόλης.

ΣΥΝέλευση Ενάντια στις ΦΟλες